Menu

Jak skutecznie realizować e-marketing?

4 października 2015 - Bez kategorii
Jak skutecznie realizować e-marketing?

Chcąc zwiększyć popularność naszej firmy bardzo często decydujemy się na różnego rodzaju działania marketingowe, które związane są zazwyczaj z publikacją określonych materiałów w telewizji, radiu bądź prasie. Spora liczba przedsiębiorstw szuka swoje szczęścia także w Internecie. Jest to bowiem narzędzie o globalnym zasięgu, które możemy wykorzystać na wiele różnych sposobów.

Bardzo często służy ono firmom do stworzenia specjalnej strony internetowej, za pomocą której będą oni informować swoich klientów o wszelkich zmianach. Często pomagają także w sprzedaży określonych produktów bądź usług oraz w budowaniu marki.

Aby jednak stało się to możliwe, należy zrobić wszystko, aby stworzona strona była w sieci popularna. Pomoże nam w tym przede wszystkim pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach internetowych. Czy warto się tym zainteresować?

Jak skutecznie realizować e-marketing?Przede wszystkim należy sobie zdać sprawę z tego, że prawie 90% ruchu internetowego pochodzi z wyników wyszukiwania. Oznacza to, że wszelkiego rodzaju słowa i frazy kluczowe są najlepszą metodą na  zbudowanie popularność danej witryny. Pozwoli to korzystać z reklamy o nieograniczonym wręcz zasięgu – tylu odwiedzin nie zapewnimy sobie żadną reklamą w mediach. Ważne jest również to, że pozycjonowanie jest metodą najtańszą, co ma również spore znaczenie.

Chcąc wypozycjonować stronę w google należy więc najpierw zebrać katalog istotnych dla nas słów kluczowych, których wpisanie powinno prowadzić do naszej witryny. Pamiętać należy przy tym o tym, że indeksowanie słów odbywa się dla każdej odmiany gramatycznej z osobna. Dlatego też frazy „sklep wędkarski” i „sklepem wędkarskim” będą indeksowane oddzielnie.

Wszystko to sprawia, że warto przyjąć bardzo szeroką strategię pozycjonowania, która obejmie cały zestaw kluczowych dla nas słów. Istotne jest też to, aby obserwować konkurencję. Nie warto na siłę  pozycjonować strony dla fraz, które są już powszechnie używane. Będzie to jedynie strata czasu i pieniędzy.

Największą korzyścią, jaką niesie za sobą pozycjonowanie w google, jest zasięg oddziaływania, jaki możemy dzięki tej metodzie zyskać. Jeżeli nasza strona znajdzie się na pierwszych stronach wyszukiwania, możemy być pewni, że odwiedzi ją o wiele więcej osób niż wtedy, gdy będzie ona obecna na stronie piątej. Związane jest to więc z ogromną popularnością, która  w przyszłości z pewnością zaowocuje zwiększonymi zyskami sprzedażowymi. Dlatego też nie powinniśmy bagatelizować wpływu pozycjonowania.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *