Menu

Najważniejsze fakty na temat SEO

22 grudnia 2016 - SEO
Najważniejsze fakty na temat SEO

Kilkanaście lat temu dostęp do Internetu miały tylko nieliczne osoby prywatne. Mało było również instytucji, czy firm z dostępem do sieci. Dzisiaj jednak na palcach można policzyć tych, którzy nie korzystają z Internetu. Powszechny dostęp do sieci sprawił, że na zbudowanie strony internetowej decyduje się coraz więcej firm. Wzrasta również liczba sklepów internetowych. Jedne z nich mają mnóstwo klientów, inni nie koniecznie. Warto zadać więc sobie pytanie: dlaczego moja strona jest tak rzadko odwiedzana przez internautów? Otóż odpowiedź jest bardzo prosta: Twoja strona zajmuje bardzo daleką pozycję w wyszukiwarce internetowej. Zdecydowanie najwięcej osób poszukuje bowiem informacji na pierwszej stronie wyszukiwarki, mało kto zagląda na drugą, czy na jeszcze dalsze strony. Co możemy zrobić, aby nasza strona znalazła się na pierwszej, najczęściej przez internautów odwiedzanej stronie wyszukiwarki? Metoda jest bardzo prosta, a robi się to poprzez pozycjonowanie w Google.

 

Na pewno wiele osób słyszało o pozycjonowaniu stron czyli SEO (Search Engine Optimization), jednak niewiele z nich wie, na jakiej zasadzie to działa. Otóż nasza strona uplasuje się wysoko w wyszukiwarce tylko dzięki słowom kluczowym. Czym one są? To słowa, czy frazy, które każda z osób poszukujących danych informacji w sieci wpisuje w wyszukiwarkę. Aby jednak słowa te przyniosły oczekiwany skutek muszą zostać trafnie wybrane. W procesie pozycjonowania stron to trafne wybrane słów kluczowych jest najważniejsze.

 

Pozycjonowanie stron obejmuje kilka etapów. Odbywa się to bowiem nie tylko poprzez znalezienie i umieszczenie na stronie dobrze dobranych słów kluczowych, ale także poprzez jej optymalizację. Kolejny etapem pozycjonowania jest zbudowanie „link popularity” oraz nawiązanie współpracy z serwisami, które zajmują się reklamą w Internecie. Promocja strony poprzez jej pozycjonowanie nie może jednak ograniczyć się do jednego razu. Musi trwać przez dłuższy okres i powinna być wykonywana regularnie.

 

Bardzo skutecznym narzędziem reklamy firmy w Internecie jest pozycjonowanie strony. Jeżeli chcemy, aby strona firmowa była często odwiedzana przez internautów nie możemy oszczędzać na kosztach, które poniesiemy zlecając pozycjonowanie swojej witryny.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *