Menu

Widoczność strony w Google – od czego zależy?

10 grudnia 2016 - Porady
Widoczność strony w Google – od czego zależy?

Jeszcze kilkanaście lat temu o nieograniczonym dostępie do Internetu mogliśmy tylko pomarzyć. Dzisiaj trudno nam będzie znaleźć osoby, które nie mają dostępu do sieci, które korzystają z Internetu sporadycznie. Internet stał się miejscem, w którym poszukujemy istotnych dla siebie informacji także o firmach, sklepach i oferowanych przez nie produktach i usługach. Nie ma już praktycznie firm, które nie posiadają strony www. Nie wystarczy jednak tylko stworzyć stronę www i o niej zapomnieć. Musi być ona nie tylko na bieżąco aktualizowana, ale także wyświetlana na pierwszej stronie najbardziej popularnych wyszukiwarek.

 

Od wielu już lat większość internautów korzysta z wyszukiwarki Google. To właśnie w tej wyszukiwarce nasza strona powinna wyć wyświetlana na pierwszej stronie. Aby tak się stało musimy zadbać o jej pozycjonowanie w Google. Bez tego procesu są nikłe szanse, że osoby poszukujące konkretnych produktów, usług, czy sklepów trafią właśnie na naszą witrynę. Na rynku praktycznie nie ma już firm, które nie posiadają witryny www. Duża konkurencja na rynku sprawia więc, że zdobycie nowych klientów staje się coraz bardziej trudne. To właśnie ze względu na rosnącą konkurencję pozycjonowanie stron internetowych odgrywa tak ważną rolę.

 

Pozycjonowanie stron uważane jest na chwilę obecną za bardzo skuteczną formę reklamy. Uważa się nawet, że jest ona bardziej skuteczna od reklamy w tradycyjnych mediach takich jak: telewizja, radio, prasa. O pozycjonowanie swojej witryny www mogą zadbać nie tylko firmy, ale także osoby prywatne, które na przykład prowadzą bloga. W procesie pozycjonowania stron internetowych składa się przynajmniej z kilku czynników. Do najważniejszych z nich należy bez wątpienia wybranie właściwych fraz, czyli słów kluczowych. Na pewno wiele osób zastanawia się, jak szybko odczują efekty pozycjonowania, czyli, kiedy firma zyska więcej klientów. Na to pytanie trudno jest jednak udzielić jednobrzmiącej odpowiedzi. Są firmy, które pierwsze efekty odczuwają już po miesiącu, ale są i takie, które na efekty muszą poczekać znacznie dłużej. Nie należy się jednak tym zniechęcać, ale uzbroić w cierpliwość. Z czasem efekty pozycjonowania na pewno staną się widoczne.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *