Menu

Zalety pozycjonowania w Google

26 grudnia 2016 - Porady, Pozycjonowanie
Zalety pozycjonowania w Google

Każdego dnia tysiące osób korzysta z Internetu. Dla jednych jest on jedynie sposobem spędzania wolnego czasu, dla innych źródłem informacji o usługach i produktach. Aby spełnić oczekiwania internautów poszukujących wiedzy o firmach, sklepach i oferowanych przez nie usługach bądź produktach konieczne jest oczywiście posiadanie strony internetowej. I ten warunek większość firm już spełniło. Pojawia się jednak pytanie: dlaczego strona jednej firmy, która ma taki sam asortyment  jest liczniej odwiedzana przez internautów? Aby uzyskać odpowiedź na to pytanie trzeba najpierw  uświadomić sobie, jak wygląda proces wyszukiwani stron. Otóż każdy internauta otwiera przede wszystkim wyszukiwarkę i wpisuje w nią słowa za pomocą, których wyszukuje ona interesujące go informacje. Po wpisaniu tych słów otrzymuje listę stron, które są zgodne z wpisanym słowem. Z reguły takich stron jest kilkanaście, czasem nawet kilkaset. Czy internauta będzie przeglądał wszystkie? Otóż nie, ograniczy się do jednej, góra dwóch stron.

 

I w tym momencie dochodzimy do sedna problemu. Jeśli nasza witryna nie znajdzie się na pierwszej stronie są bardzo małe szanse, że internauta dotrze na nią klikając na kolejne strony. Aby więc znalazła się ona na pierwszej stronie, a jeszcze lepiej na jednym z pierwszych miejsc konieczne jest jej pozycjonowanie w Google. Dzięki temu strona będzie widniała w wynikach wyszukiwania na wysokiej pozycji. Cel ten można osiągnąć między innymi poprzez umieszczenie na stronie słów kluczowych. Im częściej strona będzie odwiedzana, im więcej czasu internauci na niej spędzą, tym bardziej jej popularność w wyszukiwarce będzie większa. Każdy kolejny internauta w pierwszej kolejności zwróci uwagę właśnie na naszą stronę. Nie będzie bowiem miał już potrzeby, aby poszukiwać innych poświęconych tej samej tematyce stron.

 

Zdaniem coraz większej liczby osób tylko pozycjonowanie stron www jest w stanie zapewnić firmie sukces. Im więcej osób odwiedza stronę, tym większa szansa, że skorzystają oni z oferowanych przez nas usług lub produktów. A im więcej nowych klientów uda nam się zdobyć, tym większe zyski osiągniemy. Pozycjonowanie stron to jedna z bardziej skutecznych w chwili obecnej form promocji firm w sieci. Takie usługi warto zlecać profesjonalnym agencjom, przykładowo: https://www.semtec.pl/uslugi-seo/pozycjonowanie-fraz/

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *